• Podsumowanie Kawiarenki

• Ostatnia kawiarenka jest już słodkim wspomnieniem, ale nie martwcie się... Jeszcze jedna w tym roku przed nami ;-) Tosty, galaretki, pianki i ciasta rozeszły się podczas trzech przerw. Spragnieni klienci kupowali pyszne wyroby, co przeistoczyło się w cudowną kwotę 953, 90 zł.  Kwota ta, zgodnie z zapowiedziami, zostanie przekazana dla Fundacji "Mam Dom" na wsparcie psychologiczne dzieci z Ukrainy oraz na potrzeby Samorządu Uczniowskiego (czyli na pizzę dla klasy najbardziej zaangażowanej w zabawy organizowane przez SU, cukierki z okazji Dnia Kobiet i Dnia Chłopaka czy symboliczne kwiaty z okazji Dnia Nauczyciela).

• Obiady - czerwiec

• Rodzice uczniów, którzy jadą do Berlina w dniu 02.06.22r.,
            proszeni są o  pomniejszenie wpłat za jeden obiad.

31 maja 2022 obchodzimy Dzień Dziecka i wówczas nie ma obiadu, ale wszystkie dzieci otrzymają grochówkę. Rodzice, którzy opłacili obiad dziecku na 31 maja 2022, proszeni są o wpłatę na czerwiec o jeden obiad mniej, czyli by zapłacili za 14 obiadów po 8 zł to 112 zł.

P R Z Y P O M I N A M Y,

W MIESIĄCU CZERWCU NIE MA ODPISÓW

i obiad należy odebrać w razie nieobecności dziecka

Obiady w CZERWCU wpłaty

(15 obiadów x 8 zł = 120 zł )

•  w formie przelewu:

UWAGA!!! tylko i wyłącznie w  dniach

od  19.05.2022 r. do 26.05.2022 r. na nr konta

25 MAJA w godz.  7:30 – 12:00

w pokoju nr 16

• KOLOROWY TYDZIEŃ

• Zapraszamy klasy do zabawy. Każdego dnia ubieramy coś w wyznaczonym kolorze:

Poniedziałek - NIEBIESKI

Wtorek - ZIELONY

Środa - CZERWONY

Czwartek - CZARNY

Piątek - BIAŁY

Zapraszamy do zabawy;

• Stypendium - maj

• Stypendium szkolne

(zgodnie z listami stypendialnymi z UM)

będzie wypłacane

tylko i wyłącznie w  dniu

16 maja 2022 roku (poniedziałek)

w godz.  08:00 – 14:00

Prosimy zabrać ze sobą dowód osobisty.

• Drzwi od strony szatni

• Informujemy, że drzwi do szkoły od strony szatni na czas nieokreślony zostają zamknięte. Powodem jest  uszkodzenie drzwi wewnętrznych, pomiędzy szatnią a wnętrzem szkoły, wynikające z niewłaściwego ich używania (zatrzask powinien być zwalniany poprzez przyłożenie breloka zbliżeniowego a tymczasem zamek został wyrwany). Do szkoły prowadzoną drzwi główne, które również otwierane są za pomocą breloka zbliżeniowego. Każdy z uczniów taki brelok otrzymał do użytkowania. Prosimy Rodziców o sprawdzenie, czy rzeczywiście uczniowie je posiadają.

• Szkolny konkurs na „Ekologiczną ozdobę wielkanocną”

• Z przyjemnością informujemy, że szkolny konkurs na „Ekologiczną ozdobę wielkanocną” został rozstrzygnięty. Otrzymaliśmy wiele ciekawych prac, bardzo nam się podobały kreatywne realizacje Waszych pomysłów. Wcale nie było łatwo wybrać te najciekawsze.

Nagrody otrzymują:

Dawid Mordas kl. 7b

Gratulujemy zwycięzcom i wyróżnionym

• Konkurs Sanepidu rozstrzygnięty

• Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Szczecinie informuje, iż został rozstrzygnięty konkurs plastyczny w ramach Światowego Dnia Zdrowia pod hasłem  „Nasza planeta, nasze zdrowie.

II miejsce: Eryk Grygorowicz - Szkoła Podstawowa nr 44 w Szczecinie

Wyróżnienia:

- Urszula Zaśko - Szkoła Podstawowa nr 44 w Szczecinie

- Szymon Nowakowski - Szkoła Podstawowa nr 44 w Szczecinie

- Katarzyna Niklas - Szkoła Podstawowa nr 44  w Szczecinie.

• Obiady - maj

• Prosimy o kontakt z INTENDENTEM tylko i wyłącznie w dniu 26.04.22 r.
            w godzinach od 8:00 do 9:00
            odnośnie odpisów zanim wyślą Państwo przelew  ponieważ pomniejszamy wpłaty za obiady za miesiąc MAJ o ilość odpisów.

WPŁATY  na obiady za miesiąc MAJ

17 obiadów x 8 zł = 136 zł

wpłaty w formie przelewu tylko i wyłącznie w  dniach

od  25.04.22r. do 28.04.22r. na nr konta

27 KWIETNIA w godz.  7:30 – 12:00

28 KWIETNIA w godz.  7:30 – 12:00

• Zmiana ceny obiadów szkolnych

• Informujemy, że od maja 2022 cena obiadów szkolnych musi ulec zmianie ze względu na radykalne podwyżki opłat za produkty żywnościowe. Cena obiadu uczniowiskiego wynosić będzie 8 zł.

• Klasa I w SP44

• „Szanowni Rodzice

Uprzejmie informujemy, że listy kandydatów zakwalifikowanych do klas I szkół podstawowych zostaną ogłoszone w dniu 19.04.2022 r. do godz. 15.00. W związku z powyższym w dniach19.04. - 21.04.2022 r. do godz. 15.00 należy pisemnie lub elektronicznie potwierdzić wolę przyjęcia dziecka do danej szkoły podstawowej. Brak oświadczenia woli przyjęcia dziecka do szkoły oznacza rezygnację z zapewnionego miejsca w danej placówce.”

• 44 Drużyna Harcerska „Dodo”

• Czuwaj! Jesteśmy 44 Drużyną Harcerską „Dodo” im. Szarych Szeregów i 44 Gromadą Zuchową „Pogodne Dodziaki” i chcielibyśmy opowiedzieć wam trochę o naszych ostatnich przygodach, których doświadczyliśmy w tym roku szkolnym. W ostatnie wakacje nasza kadra ciężko pracowała uczestnicząc w kursach, które mają za zadanie rozwinąć umiejętności do pracy z harcerzami i zuchami. Nasze druhny były na kursie przewodnikowskim oraz drużynowych harcerskich i zuchowych.

Na początku roku wzięliśmy udział w XX edycji sadzenia drzew, później byliśmy na festynie z okazji święta Ziemniaka, na którym prowadziliśmy trochę gier i zabaw. W październiku również odbył się nasz pierwszy biwak, na którym druhna Ala zorganizowała grę miejską i rozpoczęliśmy zdobywanie stopni harcerskich i zuchowych. W listopadzie odbył się rajd Złotego Liścia, który został w całości zorganizowany przez harcerki i kadrę z naszych drużyn i mogły w nim uczestniczyć inne drużyny z naszego hufca ZHP Szczecin-Pogodno! Rajd nosił tytuł „Nowoczesne Harcerstwo” i dowiedzieliśmy się na nim w jaki sposób  można połączyć technologię z aktywnym spędzaniem czasu z przyjaciółmi i harcerstwem.

W listopadzie w naszej harcerskiej wspólnocie odbył się zjazd, na którym demokratycznie wybierany był nowy komendant hufca, którym została druhna przewodnik Karolina Gabryś, była drużynowa i naszej drużyny i gromady! A była drużynowa „Dodo” phm. Beata Araszkiewicz-Ochota została wybrana na członka komisji rewizyjnej naszego hufca. W niedługim odstępie czasu, na spotkaniu opłatkowym, nasze obie drużyny zostały przekazane nowym drużynowym, którymi zostały druhna Alicja Łuszkiewicz oraz druhna Marta Zacharewicz. Przyszedł też do nas święty Mikołaj i wszyscy mogliśmy cieszyć się przyjemną, świąteczną atmosferą, spędzając ją przy wigilijnym stole wraz z swoimi przyjaciółmi.

Na początku nowego roku zaczęły się przygotowania do 30 finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w której nasza drużyna pomaga praktycznie od samego początku jej istnienia. W tym roku połowa kadry była w sztabie, w którym odbywa się wydawanie identyfikatorów oraz puszek i liczenie zebranych pieniędzy. Za to harcerze poszli na festyn organizowany przy Wartowni na Stołczynie, by i tam wspierać finał WOŚP.

Podczas ferii zimowych, harcerze pojechali na zimowisko do Torunia, gdzie spędzili intensywne pięć dni zwiedzania miasta. Codziennie odwiedzaliśmy najróżniejsze muzea, centra nauki, chodziliśmy po starówce i oczywiście byliśmy na punkcie widokowym, by móc podziwiać panoramę Torunia!

Przez ostatnie miesiące regularnie odbywają się zbiórki i spotkania weekendowe, na których wiele się uczymy i świetnie bawimy. Zuchy zdobyły już dwie sprawności grupowe – Artystę i Polarnika, a teraz są w trakcie zdobywania sprawności Słowian. I zuchy i harcerze zdobywają sprawności, regularnie realizując zadania, które pogłębiają ich zainteresowania.

Obecnie, nasza druhna Alicja prowadzi zajęcia na kursie zastępowych "Watra", ucząc i pomagając w rozwijaniu umiejętności młodych harcerzy z innych szczecińskich drużyn.

10 kwietnia odbył się Apel Hufca, na którym razem z resztą drużyn naszej harcerskiej wspólnoty spotkaliśmy się by wyróżnić wszystkich harcerzy, którzy przez ostatni rok prężnie pracowali na rzecz naszego Hufca!

W  wakacje planujemy wyjazd na obóz w Bierach, gdzie harcerze i zuchy przez dwa tygodnie będą się uczyć, bawić, wędrować po górach i spędzać czas z przyjaciółmi.

Zapraszamy wszystkich na nasze zbiórki odbywające się we wtorki (harcerze 10-15 lat) i piątki (zuchy 5-10lat). Może i Wy lub Wasze dzieci zakosztujecie harcerskiej przygody?

Kontakt do dh. Marty (zuchy) – 697278267

Kontakt do dh. Alicji (harcerze) – 690015430

Oraz na naszą stronę na Facebooku https://www.facebook.com/44dhdodo/

• STYPENDIUM - KWIECIEŃ

• Stypendium szkolne

(zgodnie z listami stypendialnymi z UM)

będzie wypłacane

tylko i wyłącznie w  dniu

13 kwietnia 2022 roku (środa)

w godz.  08:00 – 14:00

Prosimy zabrać ze sobą dowód osobisty.

• Zajęcia integracyjne w klasie V

• Czy wiecie, że w naszej klasie jest już pięć osób z Ukrainy? Nie znali się wcześniej, pochodzą z różnych stron swojego kraju. Pokonali trudne drogi, żeby do nas dotrzeć. Ale już są. Robimy wszystko, żeby czuli się z nami dobrze i bezpiecznie. Podczas pierwszych zajęć integracyjnych z panią pedagog przypominaliśmy sobie zasady dobrej współpracy, komunikacji i wzajemnego słuchania, a to wszystko po to, żeby lepiej siebie rozumieć. A że bawiliśmy się przy tym doskonale, zaprzeczać nie będziemy :-)

• Dzień bez plecaka...

• Taczki, suszarka na pranie, toster, walizki, wielkie klocki, worki, pudła, kosze, koszyki, garnki, sklepowe wózki, wózki dla lalek....

Ograniczyć nas mogła tylko wyobraźnia, a ona...jest nieograniczona :-)

Komentarze są zbędne. Zachęcamy do obejrzenia zdjęć.

• Rekolekcje dla uczniów SP44 w formie katechezy

• W tym roku rekolekcje wielkopostne dla uczniów SP44 będą miały charakter jednorazowej katechezy dla każdej klasy wygłoszonej przez naszego Księdza Proboszcza podczas religii, które planowane są w czwartek i piątek. Wszystkie inne lekcje podczas tych dni odbywają się wg planu. Dzieci, które nie chodzą na religię, tak jak zazwyczaj, idą na tę godzinę do świetlicy, przychodzą później do szkoły, o ile jest to ich pierwsza godzina lekcyjna albo idą szybciej do domu, o ile jest to ich ostatnia godzina lekcyjna.